“Вземи ги, очисти се с тях”. Да участва заедно с тях в установените от закона обреди на очистване, които се състояли от умиване, молитва и специално приношение (Йоан 11:55), извършвани от юдеите преди големите празници. Не е ясно дали преди това Павел е трябвало да поеме поне еднодневен обет за назорейство, или това е имало за цел просто да докаже ревността си в почитането на закона – като поеме върху себе си разходите за бедните назорейци, което било напълно достатъчно за подобно свидетелство (Йосиф Флавий, Юдейски древности, XIX, 6, 1; За юдейската война II, 15, 1).

“да си острижат главата” – като знак за край на обета косата се обръсвала и изгаряла в жертвения огън (Числ. 6:13-20).

“ти сам следваш да пазиш Закона”. Това не е съвет за лицемерно изпълнение на предписанията на Мойсеевия закон. Достатъчно е поне участие в една малка негова част, за да се опровергае клеветата, че Павел проповядва отстъпничество и унижава целия Мойсеев закон. Духът на християнската свобода не се нарушавал от доброволното изпълнение на предписанията на предишния Божий закон, които не му противоречали, доколкото това било необходимо поради снизхождение към слабите и за тяхното спасение (1 Кор. 9:20).